Disaster Recovery2024-04-12T16:21:04+03:00
Continuity365

Disaster Recovery | Άμεση πρόσβαση στις κρίσιμες εφαρμογές.

Το Continuity365 Disaster Recovery εξασφαλίζει την επιχείρηση από σοβαρές βλάβες στην IT υποδομή, οι οποίες μπορεί να χρειάζονται ημέρες ή ακόμη και εβδομάδες για να αποκατασταθούν.

Σε περίπτωση προβλήματος η επιχείρηση ενεργοποιεί την υποδομή στο datacenter και λειτουργεί κανονικά μέχρι να αποκατασταθούν πλήρως τα συστήματα στο εταιρικό δίκτυο.

Δωρεάν Trial για 30 ημέρες

Χαρακτηριστικά

Continuity365 process

Η καλή προετοιμασία είναι το κλειδί για την επιτυχημένη επαναφορά

  • Μεθοδικός σχεδιασμός που ξεκινά με τον ορισμό των RTO’s (Recovery Time Objectives) και RPO’s (Recovery Point Objectives).

  • Βοήθεια από το τεχνικό μας τμήμα στην υλοποίηση του Disaster Recovery, ανεξάρτητα από το βαθμό εμπειρίας του συνδρομητή.

  • Δοκιμές για αντιμετώπιση προβλημάτων ώστε να μην προκύψουν στην κατάσταση ανάγκης.

  • Αναλυτική καταγραφή των διαδικασιών επαναφοράς κάθε σεναρίου.

  • Αποθήκευση των προ-ρυθμίσεων ώστε κάθε σενάριο να λειτουργήσει άμεσα όταν χρειαστεί.

Virtual Labs – Δοκιμές

  • Δοκιμές των σεναρίων Disaster Recovery, ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να διασφαλιστεί η λειτουργικότητά τους.

  • Τα Virtual Labs, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για δοκιμές νέων εκδόσεων και ενημερώσεων του λειτουργικού πριν εφαρμοστούν στο παραγωγικό δίκτυο (Staging).

  • Περιοδικός έλεγχος της καταλληλότητας του Backup ως προς τη δυνατότητα επαναφοράς και λειτουργίας για Disaster Recovery.

Άμεση επαναφορά στον datacenter

  • Επαναφορά των Virtual Servers σε λιγότερο από 2 λεπτά.

  • Δυνατότητα επαναφοράς και φυσικών Servers με μετατροπή σε Virtual.

  • Σημεία συγχρονισμού και χρόνοι επαναφοράς έως 15 min.

  • Προ-ρυθμισμένες δικτυακές ρυθμίσεις βάση των αναγκών κάθε πελάτη.

  • Επιλογή σύνδεσης μέσω Branch Office αλλά και Mobile VPN.

Η υποδομή εγγύηση για την υλοποίηση

  • Εγγυημένοι υπολογιστικοί πόροι με τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί.

  • Δυνατότητα επιλογής SATA, SAS ή SSD Storage ανάλογα με τις ανάγκες των εφαρμογών.

  • Πιστοποιημένα datacenters που βρίσκονται στην Ελλάδα.
  • Υψηλές ταχύτητες διασύνδεσης με το Data Center και χαμηλοί χρόνοι απόκρισης.

Frequently Asked Questions

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Disaster Recovery;2023-06-27T09:54:41+03:00

Σε περίπτωση ανάγκης και κατόπιν αιτήματος του πελάτη, η υπηρεσία μέσω της τεχνολογίας της Veeam μετατρέπει τα αντίγραφα ασφαλείας που είναι αποθηκευμένα στο σύννεφο σε λειτουργικά δεδομένα έτοιμα να χρησιμοποιηθούν.

Τι απαιτείται από τη μεριά μου για να υλοποιηθεί η υπηρεσία;2023-06-27T10:01:11+03:00

Βασική προϋπόθεση είναι η επιλογή της εφαρμογής της Veeam και η αποστολή του Backup στο Datacenter της υπηρεσίας μας. Κατόπιν, αφού αναλυθούν οι ανάγκες σας, προετοιμάζονται με τους μηχανικούς μας τα αναγκαία βήματα για την υλοποίηση των σεναρίων που σας εξυπηρετούν σε συνεργασία. Σε καθημερινή βάση η υπηρεσία είναι παρόμοια με την αυτοματοποιημένη λήψη Backup. Επιπλέον, είναι απαραίτητο να έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία τουλάχιστον ένα Virtual Lab ώστε να έχει ελεγχθεί η λειτουργία του σεναρίου.

Πώς ξέρω ότι το Backup των εφαρμογών μου στο σύννεφο είναι κατάλληλο για επαναφορά και λειτουργία;2023-06-27T10:05:07+03:00

Εκτός από τις αρχικές δοκιμές, η υπηρεσία προσφέρει τη δυνατότητα να γίνονται πραγματικές δοκιμές (Virtual Labs) σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Τι γραμμές χρειάζομαι ώστε τα δεδομένα μου στο σύννεφο να είναι συγχρονισμένα;2023-06-27T10:03:46+03:00

Ο συγχρονισμός των δεδομένων εξαρτάται από την ταχύτητα με την οποία συνδέεστε, τον όγκο των δεδομένων που αλλάζουν, αλλά και από τον αριθμό των Servers. Αν και υπηρεσία είναι λειτουργική ακόμα και μέσω VDSL κυκλωμάτων, συστήνεται η χρήση οπτικών γραμμών. Καθώς στην ουσία συγχρονίζονται ολόκληρα Virtual Machines, θα υπάρχει πάντα μία καθυστέρηση και τα δεδομένα στο σύννεφο θα είναι τουλάχιστον 30 λεπτά πίσω.

Έχω πρόβλημα με το δίκτυό μου. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να λειτουργήσω από το datacenter;2023-06-27T10:06:48+03:00

Για να χρησιμοποιήσετε τους Server σας από το datacenter, πρέπει να ζητήσετε από την υπηρεσία την ενεργοποίησή τους από τα αντίγραφα ασφαλείας καθώς και να εισάγετε το encryption key. Στη συνέχεια θα ακολουθήσετε το «σχέδιο δράσης για την εταιρεία σας» που έχει ετοιμαστεί σε συνεργασία με τους μηχανικούς μας, ώστε η επαναφορά να μην έχει καθυστερήσεις. Το «σχέδιο δράσης» παραδίνεται με την ολοκλήρωση του αρχικού Virtual lab.

Πως θα συνδεθώ αν έχω πρόβλημα με τις εγκαταστάσεις μου;2023-06-27T10:37:03+03:00

Μέσα στο «σχέδιο δράσης» θα υπάρχουν αναλυτικά τα βήματα και τα στοιχεία πρόσβασης μέσω SSL VPN στις εφαρμογές σας που θα ενεργοποιηθούν στο Datacenter.

Πόσος χρόνος απαιτείται για την επαναφορά των εφαρμογών στο σύννεφο και τη χρήση τους από τους χρήστες μου;2023-06-27T10:39:07+03:00

Ο χρόνος επαναφοράς των μηχανών εξαρτάται από το μέγεθος κάθε server καθώς και τον αριθμό των server που πρέπει να επανέλθουν. Ένας μέσος ρυθμός επαναφοράς είναι περίπου 100 GB την ώρα.

Πόσο ασφαλή είναι τα δεδομένα μου;2023-06-27T10:40:13+03:00

Συστήνουμε ανεπιφύλακτα την κρυπτογράφηση των δεδομένων των πελατών πριν την αποστολή τους στο Datacenter. Σε κάθε περίπτωση αυτά αποστέλλονται προς τα συστήματα μας κρυπτογραφημένα με AES256. Επιπλέον, η υπηρεσία είναι πιστοποιημένη με ISO 27001 για την προστασία των δεδομένων των πελατών στο σύννεφο.

Το πρόβλημα στο δίκτυό μου αποκαταστάθηκε. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να επανέλθω στην κανονική λειτουργία;2023-06-27T10:41:17+03:00

Προκειμένου να ενεργοποιηθεί η κανονική λειτουργία χρειάζεται να ενσωματωθούν στο τοπικό δίκτυο τα δεδομένα που άλλαξαν ή καταχωρήθηκαν στους Servers του Datacenter στο διάστημα της λειτουργίας σε αυτό. Μπορείτε να επιλέξετε είτε το συγχρονισμό μέσω της γραμμής, είτε εάν ο όγκος των δεδομένων είναι ιδιαίτερα μεγάλος, τη φυσική μεταφορά τους από το Datacenter.

Τι είδους υποστήριξη παρέχετε;2023-06-27T10:47:49+03:00

Στο support.digitalsima.gr μπορείτε να ανοίξετε ticket όπου το αίτημά σας θα απαντηθεί σε 2 έως 6 εργάσιμες ώρες. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας συστήνουμε να ανατρέξετε προηγουμένως στη Γνωσιακή μας Βάση στον ίδιο σύνδεσμο.

Για επείγοντα θέματα μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την τεχνική υποστήριξη (9 π.μ. – 5 μ.μ) Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός αργιών.

Ποια είναι η διαδικασία διακοπής της υπηρεσίας;2023-06-27T10:52:02+03:00

Η υπηρεσία διακόπτεται εντός 2 ημερών από την αποστολή σχετικού email στη διεύθυνση salesdep@digitalsima.gr. Όταν σβήσετε τα Backup set σας, αυτά θα διαγραφούν αυτόματα και οριστικά από τους Servers μας εντός 24 ωρών.

Σημείωση: Η υπηρεσία δεν πιστώνεται για τυχόν διάστημα που απομένει μέχρι τη λήξη της τιμολογημένης περιόδου. Εάν επιθυμείτε να μην ανανεωθεί η υπηρεσία μετά τη λήξη της τιμολογημένης περιόδου επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων τουλάχιστον 15 ημέρες πριν τη λήξη.

Υπάρχει ειδική πολιτική για μεταπωλητές;2023-06-27T10:53:55+03:00

Ναι. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της Digital SIMA.

Go to Top